luni, 22 august 2011

Asemanari totale

Salut :) Dupa o zi atit de lunga as dori sa mai scriu ceva :)  imi place mai tare si mai tare sau poate nu ? Mai degraba aici in blog postind ceva, parca ma eliberez de absolut orice gind neplacut ingrijorare etc, se transforma blogul meu intr-un adevarat prieten carui îi spui orice doresti ( nu chiar orice :D mai lasi ceea ce e doar pentru tine ) si ca de mirare nu primesti nici un raspuns, e cool intr-o oarecare masura doarece nimeni nu iti da vreun repros ceva de genul asta, e nice. E cam scurta descrierea mea :D dar nu conteaza cred eu, mai ales pentru tine cel ce citesti !! Voi incheia postarea cu titlul ei care l-am scris nu in zadar, am vazut o stare în skype la o colega de grupa :D care deloc nu caracterizeaza o parte din barbati e in rusa dar o voi traduce deoarece sunt si cei ce nu cunosc rusa :) (Мужчины,как красивое платье: вроде по мне, но на какой то суке я его уже видела!!!!)
traducere :) ( Barbatii, sunt ca o rochie frumoasa parca e pe mine dar deja am mai vazuto pe o alta cățea!!!!) dupa un mic sondaj care l-am facut cu usurinta am constatat ca domnisoarele se asemanau, din toate 5 intrebate toate au avut acelasi raspuns care cu mai mult, care cu mai putin curaj dar au acelasi raspuns "toti baietii sunt niste rochii adica ......" Vreau sa spun ca nu aveti nici macar o picatura de corectitudine dintr-un simplu motiv nu suntem toti la fel !! unii din noi ar putea fi numiti rochii :D cu toate ca nu aveti nici un drept sa ii numiti asa sau in alt fel. Îmi pare rău ca ne credeți așa dar vă înșelați amarnic cea ce a postat acestă stare să îi fie rușine pentru așa ceva ea da dovada de stima si respectul pe care il are fata de noi baietii, sunt sigur că dacă cineva din baieți ar incerca să scrie măcar un cuvînt ce nu caracterizează toate domnisoarele ați face zarvă multă !!! Fizic e aproape imposibil să găsești vrio asemănare între 5 domnisoare dar moral sunt toate la un nivel și nu contează absolut deloc vîrsta lor. Un exemplu de asemănare totală, și sunt sigur că pe parcursul vieții mele de elev Basarabean :) voi mai intilni chestii de genul asta, si le voi demonstra cu orice pret acelor persoane anonime ca nu au dreptate!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu