luni, 29 august 2011

Story is My Life !!!!

                                               Datorita acestui cintec m-am
                                               invatat sa imi cistig libertatea,
indiferent de situatie, m-am invatat
sa imi fac istoria vietii mele trecind peste orice obstacol.
In orice caz voi avea ce sa le povestesc copiilor mei care vor fi la sigur
peste vrio 7 ani :),  fara nici o indoiala, atunci cind voi citi aceasta postare ma voi simti alt fel, si voi sti ca am alaturi cea mai scumpa si iubita persoana din lume si cei mai fericiti copii !!!
Puteti crede ca e cam devreme pentru asa ginduri, dar sunt unii oameni care ma inteleg !!
Nu trebuie niciodata sa iti aduci aminte de trecut, nu trebuie sa tii ura pe nimeni, chiar pentru cea mai rea fapta a unei persoane, pentru cea mai mare durere suportata din partea cuiva
UITĂ DE TOT, TOȚI, TOATE !
In fine "Traieste cu ziua de miine nu cu cea de ieri" 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu