sâmbătă, 20 august 2011

Disperare :(

Salut draga cititorule :) mai am inca 10 zile pîna la sfîrşitul vacanţei :) e prea puţin timp pentru a imi pune în acţiune planul. Care a dat eşec şi care avea să aiba şi a doua serie sau mai bine zis episod, m-am convins în viaţa mea simplă de adolescent că nimic nu are valoare înafară de ceea ce preţuieşti tu. Dacă am încercat sa ma schimb ştiu cu certitudine că nu trebuia, dar am făcuto şi mă simt eu însumi, plus la aceasta ma simt liber moral, iubesc felul de a gîndi, îmi place viaţa, dar urăsc DISPERAREA !!  ca şi oricare om normal. În aceasta vara am avut multe bucurii dar mai înspre sfîrşitul verii am înţeles ori că am gîndit prea mult ori că nu mi-am dat interesul spre a reface ceva înapoi dar am făcut ceva nou )) şi nu mă plîng deloc de ceea ce am făcut ba chiar mă bucur deoarece sunt bărbat care nu regretă niciodata pentru o faptă de a sa !! ce să spun, nimic deosebit nu avea să se întîmple deoarece ea este ea )) iar eu nu mai sunt acel Alex sau Alexei pe care îl cunoşteau toţi )). La unii oameni noul an începe de la 1 septembrie )) ca şi la mine dar se termina după primul semestru deoarece mult complică lucrurile şi încearcă să se schibe dupa placul altora (nu este corect) deoarece daca nu vei fi tu insuti nimeni nu te va plăcea )) nu incerca sa plagiezi pe cineva, vei da în bară, eu nu am plagiat pe nimeni ba din contra m-am facut cu totul altă persoană pe care nu o cunoştea nimeni şi ma uimea prostia aşa numiţilor prieteni şi prietene cînd spuneau stop eu ştiu ce vreai să spui )) de parcă mă cunoşteau îi lăsam să creadă şi ca de mirare nimeni nu şi-a dat seama, deoarece gîndirea lor nu este deplină este puţin alta nu e rea chiar de loc dar este precizată doar pentru o anumită direcţie. Încerc să mă abţin de la cuvintele frumoase pe care le folosesc toţi bloggerii, mă voi deosebi de alţii )) ăsta este un exemplu al gîndirii mele pe care unii îl înteleg în total alt mod, înţeleg de parcă aş dori să mă afirm, sunteţi bravo că aveţi logică, dar nu e profundă mă poate înţelege doar acel om care mă cunoaşte de o viaţă şi e unul e frăţiorul meu, la data de 30 iulie a împlinit 12 anişori are o gîndire fenomenală la această vîrstă, deşi unii cunoscuţi de ai mei cînd vorbesc cu el îl cred încă copil, da e copil şi vrea să devină ca oricare din noi cineva !  e copil sufleteşte dar e băiat mare moral ! Fiecare din noi are cite o taina anumita acea taina sau acel secret nu poate fi divulgat absolut nimanui chiar si celui mai bun prieten (toti cred ca prietenii adevarati sunt acei care iti divulga absolut totul oricare maruntis) dar nu e asa cum pare e mult mai complicat sa ai un prieten adevarat !! Nu toti pretuiesc prietenia asa cum o pretuiesc unii oameni, mai des vad o prietenie strins legata intre domnisoare decit intre baieti care sunt ca niste babe :D le trebuie o punga cu seminte de foarea soarelui si gata :D te discuta din toate punctele de vedere si cind iti este foarte greu la sigur vei avea o disperare din partea lui nu va veni sa te ajute ar putea trece si ar putea sa se prefaca ca nu te vede !! :)  in fine prieteni adevarati pentru mine exista doi  fratiorul meu pentru care sunt gata sa fac absolut orice !!! si cîinele care niciodata nu ar putea sa ma tradeze :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu