luni, 23 mai 2011

O zi simpatica :)

Salut sunt iarăşi eu :D
Am avut o zi destul de interesantă :) din punct de vedere colegial :D prima ce mi-a venit în cap intrînd în cabinet  a fost (ce e cu pesimismul asta, de parcă toţi au mîncat cîte o lamîie :D ) apoi mi-am dat seama :D astăzi profesoarea de mate va anunţa notele de la Teza !  perechea nr 2 :D discuţii
(Star BazaR :D  )  am discutat cu un coleg despre acest blog, ştiţi ce m-a întrebat ?
 (scopul blog ului meu, care este el ?) am răspuns :) niciunul decît expunerea gindurilor mele în net ! Sfirsitul orelor a adus o surpriza tuturor :D (evaluare la Chimie) :( am trecut si de asta mergind spre staţie am văzut o mulţime de domnişoare simple dar atît de simpatice ... par a fi nişte "barbie" după care îmi umblau ochii :D si mie si unor amici de ai mei :D așa suntem noi băieţii neastimparati ne plac fetele si lor de noi :)Venind spre casa ascultam un cîntec care mi-a plăcut nici nu ştiam ca îl am în telefon :) cam rar ascult asa ceva dar asta nu ştiu de ce a fost o excepţie probabil ca mi-a adus aminte de săptămîna trecută sau mai bine zis, nişte clipe din ea dacă nu opream acele clipe la moment, probabil nu avea sa fie asa cum este acum :D (<pentru tine>-nu divulg secretul nimănui cine eşti :) si la fel acele momente nebunesti, necugetate ) sunt sigur ca citesti postarile mele :D
Cîntecul e nice (Cuvintele cel mai mult îmi plac)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu