duminică, 22 mai 2011

De ce ? (de ce am scris acest BLOG)


In viata mea au fost multe, sau mai bine spus de toate :D uneori imi pare ca vreau ceva si nu stiu ce si, stiu eu cu certitudine ca inca nu totul am gustat. Am avut prima dragoste care nu o pot uita, uneori imi aduc aminte de ea si ma intreb oare ce face la ora aceasta ? Eu imi gasesc raspuns mereu (face carte, sta in net. etc) Acest blog este o imbinare a sentimentelor care nu pot fi redate atit de simplu. Aceste doua sentimente sunt dragostea si dorinta mereu ma impiedic de asa ceva, de parca cineva din spate ma ghionteste si imi spune sa aleg A sau B nustiu de ce dar vreau ambele si dragoste si dorinta :D si stiti de ce ? deoarece eu plac aceste doua sentimente si.. uneori le regasesc in domnisoare, doua sau mai multe. Domnisoara o poti intelege doar atunci cind vorbeste, o opresti din palavrageala ei cu un sarut indelungat, prin sarut o poti intelege destul de bine chiar si maniera ei de a se saruta iti spune multe dorite si nedorite! In acest blog imi voi posta mici serii din viata mea simpla de elev Basarabean, simpla dar in acelasi moment complicata din mai multe considerente :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu