duminică, 25 decembrie 2011

Farmecul iernii și viața de elev Basarabean :D


Iată că a venit şi iarna cu stările sale emotive şi cu atmosfera de sărbătoare!!
Copleşit de emoţii pozitive aflu lucruri noi despre mine, şi e de mirare că nu eu le-am descoperit, dar cei care mă înconjoară mereu, îmi spun cuvinte provocatoare care mă irită. Orice persoană pozitivă niciodată nu şi-ar pune punct unor scopuri, dar dincontra îşi va menţine poziţia pînă la sfîrşit, nu se va da batută, chiar din contra va fi mai bun ca oricînd. Încercam să fiu doar mai bun nu atît de agresiv şi uite că m-am pomenit într-o situație frustrantă, cînd eu acel care eram agresiv am devenit mai blînd și am fost agresat, și dacă vă voi spune de cine veți muri de rîs !! (agresat moral). Fiind unul din cei care niciodată nu tăcea își spunea mereu dezacordul și încerca să pună punctul oricărei discuții uneori mă straduiam sa fiu punctul forte în unele colectivități, și era bine să te evidențiezi momentan. Odată cu sfîrșitul semestrului unu am realizat ceva foarte și foarte important, nu trebuie să fiu moale cu nimeni, căci dacă încerci doar să îți spui o neplăcere cu un ton mai lejer vei fi socotit drept un ratat. Apropo am avut și momente pozitive în această experiență de o luna și jumătate plus la aceasta am fost socotit de unele, că bîrfesc în timp ce discutau și discutam eu cu ele foarte deschis J amuzant nu ?? O bîrfă este atunci cînd, omul despre care vorbești ( îl bîrfeși)  nu este la curent cu spusele tale. Dar în cazul meu au fost spuse clar și răspicat drept că nu în realitate, într-o rețea de socializare, pur și simplu m-am străduit să îi insuflu că nu a făcut corect, nu a procedat frumos, m-am străduit să nu spun nici un cuvînt urît (înjurături) nici nu am spus, dar am primit o înjurătură foare și foarte neplăcută, închipuițivă așa o situație, vreai să ajuți o persoană să fie mai bună, și ești ca și cum distrus în fața ei, evident că m-am așteptat la așa ceva, deoarece este o persoană instabilă moral, nu spun poate uneori se diferă ditr-un colectiv prin ceva al ei specific dar mai rar, să spun că e falsă poate ar fi foarte mult sau foarte puțin, dar știu cu certitudine că este neserioasă de aceea și nu ți-am raspuns serios pe hîrtia aia boțită J  După cum vezi și tu, nimic bun nu avea să easă dintr-o așa idee nechibzuită. În ultimele zile al semestrului o vad pe coridor zîmbindumi deparcă sa schimbat ceva în ea, nu știu ce să spun dar i-am refuzat prietenia deoarece așa tip de oameni sunt foarte instabili, am citit despre ei că cel mai des își înșeală partenerii de viață, deseori o iau razna de la o nimică toată, și încearcă cu orice preț să te distrugă moral dacă ești într-un conflict cu ei, adică inamicul tău e cel mai bun prieten al ei, din toate aceste considerente nu îmi doresc așa prieteni în cercul meu și nu vreau să mă includ în cercul lor J  Știu că nu am fost corect uneori, să presupunem că dese ori, dar am și eu o picătură anumită de corectitudine  în mine, nu iubesc să fiu înjurat și urăsc oamenii falsi, cu toate  că mă cred unii drept că sunt nimeni în fața lor J pot spune ferm că au încurcat adresa în legătura caracterizării mele, și ei dacă vorbesc mult adică mă bîrfesc fără ca să stiu eu despre ce este vorba, o încurcă se poate de spus că se joacă cu focul, va veni timpul cînd își vor cere scuze îi mai las un pic să se mai înaripeze așa binișor ca apoi să sară pene din copii ăștia naivi !!!  Poate pare a fi un plan malefic :) nuu !!! o spun cu certitudine, nu este un plan este doar ceea ce va începe de la sine. Ca la sfîrșit pot spune doar un singur lucru, rău e cu rău, dar mai rău e fără rău, puțini sunt care vor înțelege această maximă, dar sunt sigur că acele momente menționate de mine mai sus, sunt strîns legate de viața mea săracă, și totuși cum spune un psiholog de încredere, totul este din viață și nimeni nu va fi întratît de puternic încît să poată schimba ceva, așacă primește-o așa cum e ea, viața ta căci ai doar una (cine știe poate mai multe) :D și îți sugerez și ție cititorul meu drag, ia tot ce e mai bun de la viață, priveștio mai des din partea cea mai pozitivă, și bagăți piciorul în toate aberațiile celor din jur !!!




                

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu