luni, 12 septembrie 2011

Happiness

Salutare tuturor !!! insfirsit mi-a revenit buna dispozitie, acel entuziasm, acele dorinte probabil s-au indeplinit care le doream sau poate inca nu ? Ideie nu am eu ce s-a intimplat dar eri era ceva de ne inteles mai rea zi din viata mea poate ca nu a mai fost !!! in fine traim cu ziua de miine nu cu cea de ieri, saptamina trecuta a fost una superba am avut multe bucurii dar si disperari, sa nu vorbim noi de disperari caci avem buna dispozitie :) care nu trebuie distrusa in nici un mod :D Am clarificat situatii destul de jenante, pentru care am regretat cindva au fost niste prostii reflectate intr-un mod asemanator :D Nu mai am ce spune la acest capitol, deci sa trecem la urmatorul. Fiecare moment din viata unui om poate fi planificat asa cum isi doreste, nu exista nici un fel de coincidenta sau cum spun unii (asa a fost sa fie) :) sunt niste aberatii chestiile de genul asta, in orice caz eu m-am convins ca daca depui un efort pentru ceva el aduce roade, esti remunerat, mai devreme sau mai tirziu, deoarece ai meritat, si te asigur ca chiar acel multumesc are o valoare nemaipomenit de mare, e cu mult mai placut sa faci un om fericit decit sa il faci sa sufere, sau poate nu ai vrut dar asa sa primit ? Sunt cazuri diferite cu finaluri foarte interesante. Nu va lasati dusi de val cum au facuto unii, au incheiat totul, au mers mai departe cu pasi lenti dar stabili dar oricum cu gindul la trecut, in caz ca vezi o persoana poate placuta sau poate interesanta si te atrage nu ezita sa incerci absolut ceva nou sau sa incepi totul de la inceput simte adevarata valoare adevarata dragoste care nu ai uitato, prin aceasta postare multe persoane au fost mentionate :D in caz ca v-ati recunoscut datimi de stire, si va spun ceva foarte interesant sau poate va intreb cum voi m-ati intrebat cindva :D Nimic nu se uita chiar si prostia omeneasca care nu este luata in serios de absolut nimeni :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu