sâmbătă, 28 mai 2011

Life :)

Viata mea pe zi ce trece arata o gama variata de sentimente care ma coplesesc, aceste sentimente sunt in constringere enorma cu viata unui american :D ca in filme dupa ce am vorbit cu  niste prieteni indepartati am constatat ca viata mea :) si viata altora poate fi privita din total diferite puncte de vedere, ca exemplu dragostea in europa. Exista dragoste ? :) doar in Franta :D iar in Basarabia noastra mica exista oare ? exista a existat si va exista asta este deviza noastra Basarabeana (TOTUL EXISTA A EXISTAT SI VA EXISTA) ceea ce tine de relatiile interpersonale ca exemplu prietenia nu o pot numi prietenie deoarece chiar acei acei colegi care erau atit de blinzi cindva si atit de (ingerasi vorbesc de domnisoare) la un moment dat, la o simpla rugaminte, la cererea unei mini de ajutor se intorc cu spatele :) e specific oare doar Basarabiei ? sau intregului glob ? eu spun asa mult depinde si de increderea pe care le-o oferi si nu conteaza traiesti tu in Moldova sau Canada prietenii sunt mereu asa numiti prieteni. Prieteni adevarati nu exista si apropo prieteni intre doua sexe total diferite adica baiat fata nu exista deoarece odata ce unul dintre ei doi cunoscinduse cu mult mai bine va face un  pas cugetat sau necugetat care ori va distruge total prietenia lor ori pur si simplu ii va uni facind un cuplu de nedespartit. Nu apleca capul inaintea nimanui ! asa spune tatal meu :) dar incearca pur si simplu sa cedezi, cind primesti ceea ce nu doresti nu ezita mai incearca, cind te gindesti mult la acelasi lcru fii sigur ca vei da gres :) asta este specific tuturor cind faci totul spontan este cu mult mai captivant plus la aceasta si cu mult mai benefic, functionabil depinde de situatie :) . Ca la sfirsit spun asa totul ce incepe are si un sfirsit dar care este sfirsitul ? :D duce spre infinit spre acel infinit care nu poate fi confundat cu nimic ci poate fi comparat cu viitoarea mea postare :) cum sunt domnisoarele in viziunea mea :) ciao!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu