marți, 31 mai 2011

Cum sunt domnisoarele in viziunea mea :)

Salut dragă cititorule, cum am promis ca voi face o postare despre domnişoare (si pentru domnişoare)   :) iată ca am făcuto ! :)
Asa deci sa începem. O domnişoară ar trebui sa arate în felul următor, mai puţin muchiaj, mai multă simplitate, va spun asa eu ca băiat :) fără machiaj sunteţi cu mult mai frumoase :) deoarece va putem înţelege adevăratul contur a fetisoarelor voastre fine, a ochisoarilor vostri de îngeras, si evident acele mimici ale voastre :D O domnişoară în viziunea mea este ca un fruct pe care îl guşti bucăţică cu bucăţică, trebuie sa fii foarte atent :D sa nu te îneci cu simţurile acelui fruct. În fiecare domnişoară exista cîte un EU aparte. Acel eu mă omoară uneori ar semăna cu mîndria dar nu e mîndrie e o prostie omenească care se lecuieşte doar cu sărutul :) si nu un sărut simplu, si de la oricine, dar un sărut lin sau mai bine zis romantic, de la o persoana pe care o simpatizezi (nu e necesar sa o iubeşti) clar ca sărutul are si el specificul sau deoarece fără el nu am simţi acea plăcere, acel entuziasm si evident acele buzisoare fine, moi si dulci a domnisoarelor :). Domnişoare sunt de diferite tipuri, sunt domnişoare care se deosebesc prin felul lor de a gîndi si prin modul lor de a trai, mulţi spun trăieşteti viaţa din plin dar nu uita de şcoală. Sunt total de acord cu aceasta afirmaţie deoarece o domnişoară nu ar putea fi atrăgătoare dacă nu ar avea nimic în capul ei :) deşi uneori chiar domnişoarele cele ce au cît decît ceva în capul lor :), se prostesc prin diferite moduri ca exemplu dezmierdarea :D parcă si acum aud (*wow mitzii pusi, eu pe tine te love'sc :D etc) ceva de genul asta, si de unde atîta imaginatie, poate încă nu au crescut, cine ştie doar ele ştiu, îşi spun mereu ca sunt mature deja si întrec băieţii la modul lor de gindire cu 2-3 ani :D. Asa pentru divertisment din anul 1999 pînă în anul 2004 s-a făcut un sondaj, care sunt cele mai fericite cupluri si la domnişoare care băieţi le plac cel mai mult :) le plac băieţi de tot felul :D începînd cu rai terminind cu nebuni ! cele mai fericite cupluri sunt acele în care nu exista bariera vîrstei :D am in vedere in masura eticii :) ca exemplu vîrsta de 20-18 ani 20 ani domnişoară 18 băiatul, nu v-ati intrebat oare de ce ? va spun eu deoarece din 1999 băieţii întrec fetele la gindire în relaţii 90% iar în viaţa cotidiana cu 80% deci faceţi singure calculele cîte procente va revin la dezvoltare (aceasta statistica este pentru acele domnişoare care cred ca sunt deja mature) mature veţi fi după 18  :). Nu încercaţi ceea ce nu va priveşte vîrsta, mai asteptati un pic si veţi fi remunerate asa cum trebuie si cum va doriti :) Pentru incheiere spun asa nu exista domnişoară urita, dar exista domnişoară care nu poate discuta normal cu beietii ori este prea complexata ori din contra prea indrazneata :), domnisoarele sunt ca bombonelele care nu se termina niciodata te indragostesti de ele si vreai sa le guşti în fiecare zi :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu